Selamat menyambut bulan Ramadan 2020

Selamat menyambut bulan Ramadan 2020 kepada semua pembaca blog KEJAPPS. Pastinya bulan ramadan 2020 kali ini berbeza daripada apa yang kita biasa jalani. Dengan wabak pandemik COVID-19 yang berlarutan di…

Continue Reading Selamat menyambut bulan Ramadan 2020

Jom try main bowling pula tahun 2020 ni

Sejak dah makin berusia ni dan tak berapa boleh bersukan, aku macam makin minat main bowling pula. Tetapi yang tak bestnya aku takdelah pandai main pun. Masa zaman universiti pun…

Continue Reading Jom try main bowling pula tahun 2020 ni

Selamat tahun baru 2020

Selamat tahun baru 2020 buat anda semua pembaca setia blog kejapps dot com. Rasanya masih belum terlewat untuk saya menucapkan selamat tahun baru 2020. Pelbagai cabaran dan rintangan yang telah…

Continue Reading Selamat tahun baru 2020

Malaysia vs Indonesia player rating

Tahniah Malaysia, atas kemenangan 2-0 ke atas musuh tradisi Indonesia dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia 2022 dan kelayakan Piala asia 2023.Kemenangan semalam mencerahkan lagi peluang Malaysia untuk sekurang-kurangnya melayakkan diri…

Continue Reading Malaysia vs Indonesia player rating

Servis towing motosikal Ipoh

Kali ni aku nak cerita tentang servis towing motosikal Ipoh. Aku pun terjumpa secara tak sengaja sebenarnya. Minggu lepas aku baru selesaikan urusan pembelian motosikal secondhand bagi tujuan aku berulang…

Continue Reading Servis towing motosikal Ipoh

DIY Beyblade

Kali ni aku nak kongsikan cara nak buat DIY beyblade tudung botol. Ini semua adalah hasil karya anak-anak lelaki aku. Zaman aku dulu main gasing kayu jambu je. RM 0.50…

Continue Reading DIY Beyblade